DISPLAY ADVERTISING
Adverteer gericht online
Wij kunnen jouw banner laten zien aan elke doelgroep , waar dan ook. Jij bepaalt zelf op welk platform (computer, smartphone of tablet) de banner wordt getoond en aan welke personen. Wij kopen de banners voor jou in via programmatic trading. Uit onderzoek van The Boston Consulting Group blijkt dat programmatic marketing gemiddeld zorgt voor een 32% lagere CPA (kosten per conversie). Bovendien is programmatic marketing een oplossing voor bannerblindheid, omdat je meer 1-op-1 communiceert. Wij bieden voor elk budget een bannerpakket op maat aan!
Wij hanteren verschillende strategieën:
- Gericht op specifieke domeinen: wij leggen de nadruk op websites die aansluiten bij jouw doelgroep.
- Gericht op toonaangevende netwerken van o.a. de Mediahuis, DPG en Rubicon.
- Contextuele targeting: wij tonen jouw advertentie op basis van keywords die gerelateerd zijn aan jouw product of dienst.
- Inzet van het gehele netwerk: wij richten ons op het bereiken van een zo geïnteresseerd mogelijk publiek, waarbij het aantal kliks de interesse aangeeft.
- Specifieke look-a-like audience: het publiek dat we bereiken via de voorgaande strategieën, gebruiken we als blauwdruk voor het publiek dat we nog niet kennen en dat heel specifiek bij de beoogde doelgroep past.
- Retargeting-site audience: wij blijven in contact met alle bezoekers die jouw site hebben bekeken. Deze campagne strategie is vaak een extra sterke ondersteuning die vaak ook leidt tot extra conversies.
Om ervoor te zorgen dat we de beste resultaten behalen, plaatsen we meetpixels op jouw site. Met deze informatie verzamelen we data die wordt gebruikt voor belangrijke strategieën zoals look-a-likes en retargeting. Daarnaast biedt het ons inzicht in het campagneresultaat na de impressie en de click. Bij ons geldt: meten is weten, zeker voor online marketing.